The sun has gone to bed and so must I, Goodbye

Hellu, lördag idag, första dagen på höstlovet!! Wiiiee

Jag är dötrött så detta blir ett kort och odetaljerat inlägg. Kanske orkar redigera senare och lägga till lite mer. I fredags firade vi Ekis födelsedag (hon fyller den 28:e) hos henne. Det var jättekul att träffa alla igen, typ ekis har jag itne sett sen fridas sweet 16! Vi dansade, åt, snackade... Myyysigt (mitt nya tixord)



Idag har jag varit på släktkalas (födelsedagar) hos mormor och Helmut. Det var najs. Vi fick redan på att min kusin är gravid. Gud vad alla får barn plötsligt. Men GRATTIS iallafall!!!!

Liten kort uppdate. Orkar inte mer mina fingrar somnar av ansträngningen att skriva.. Men Kommentera!!! Jag vet att ni läser, men det är roligare att ni skriver nåt. Bara "hej" eller vad som helst. Schnälla?

Den som väcker mig i morron får sig en snyting. Jag ska sova tills jag vaknar! Ingen snyting om det är Alfonz eller Selma dock <3 Love

Kommentarer
Postat av: Elsa

hehe... jag fick ju en liten snyting :P men inte affe ´<33 han e sååå sött!!!

2008-10-26 @ 07:44:18
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Liiisa! har du kollat din mobil?<3

2008-10-26 @ 09:06:09
URL: http://hellohoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0