Lyser som guld, för kärlekens skull

Hello trogna läsare,
Kom just hem från Ted Gärdestadkonsert på Cirkus i stan. Jag fick en fribiljett av Hanna, eftersom hon är med i Scandinavian Strings, violinisterna som var med och uppträdde tillsammans med bl.a. Janne Schaffer, Molly Sandén, Jan Johansen, Sara Löfgren... Det var jätteroligt att se, och de körde de allra bästa Ted Gärdestad-låtarna. Molly sjöng "Eiffeltornet", "För kärlekens skull" m.fl, hon var verkligen bra. Sen efter två extranummer och fullsatt Cirkus som stod och stampade, klappade i takt och busvisslade, fick jag hänga med Hanna upp på scen, och sen in bakom. Fick följa med till deras loge, för de skulle hämta sina saker. Logen bredvid var Sara Löfgren och Molly Sandéns, hihi var ganska roligt. Sen när vi var tillbaka på scenen tog Hanna bilder på oss alla, hela fiolgruppen, jag och Molly. Oooh kul kul kul att ha en bild på sig själv och Molly Sandén!!



Jag tog några egna bilder (inte så lyckade, det var mörkt) eftersom jag faktiskt satt bara två meter från scenen (tredje bänk parkett). Men de ligger på mobilen och jag orkar inte ladda in dom nu. Fixar det nån annan gång. Bl.a. bilder på Hanna som spelar fiol..

Annars idag har jag även varit med familjen och hälsat på Gustav, Christine och Siri. Lillgumman var underbart söt, låg i min famn ett tag och småsnuttade på sin egen hand. Hon har superstarka händer, griper tag som en tång om ens finger. Såå småå fingrar, mininaglar, minitår, miniöron, minilår... Miniunge.. söööt som tuuusan!!

Här kommer lite bilder från idag hos dem. Har tillåtelse att lägga upp dom, men Gurra och Christine (om ni läser detta, ni fick ju adressen idag.. hihi) om ni vill att jag tar bort nån så bara säg till. Typ kommentera eller maila eller ring eller smsa eller nåt.. hehe

Here we go:

Sötisen kollar in i kameran.. <333


Ligger på min arm och gäspar



Lipar hon??!!


Är hon världens sötaste eller vad?!! Inte ens en vecka gammal...


Små och starka händer. Kolla in hennes fingrar jämfört med min tumme!!



Gäääsp... Man blir trött av att vara allas medelpunkt...



Här är gullungen bara två dagar gammal, och sover på Gurras arm. Så himla sööööt.. Lilla gull-Siri <3

Nu ska jag också sova, God natt :-)

Kommentarer
Postat av: Louise

nämen gud vilken sötis unge :)

2008-11-03 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0