It's a jolly holiday

Hellojsan idag är det första lediga dagen på lovet!!! Måndag måndag la lala la la

Jag somnade inte förens halv tre inatt för jag låg och läste vs kollade på film på datan. Mamma Mia-filmen. Hade jätteproblem med att somna, var inte ett dugg trött. Sen väcktes jag före sju och låg vaken för Sara kom och låg bredvid mig, pratade med mig och jag var sååå himla trött. Jag somnade igen vid typ åtta, sov till tio. Tusen tack Sara för att du inte väckte mig igen förens då. Åt frukost med Sassi, gosade med hundarna och typ laaatade oss. Sen kom Elsa hem och vi lyfte lövhögarna i trädgården till tunnan, som vi skulle. Elsa stack ut till Elfvik med Selma och Smilla för att träna agility. Hon passar Smilla den här veckan, iallafall tills hon, Sara och mamma sticker till Almaskog på torsdag. Så smilla var med hemms hos oss igår, mysigt.. (tixord)







Senare idag kommer Linda, Hedvig och Ekis hem till mig för att vi ska prata lite om eventuella high school year i USA. Kul att de också vill åka, skulle kännas bättre att åka och veta att man känner någon i samma land iallafall. Vi får se hur det går..

Ikväll sen ska Elsa och Sara på High School Musical 3 på bio, hoppas den är bra.. eller hoppas att de gillar den iallafall..

Nu ska jag göra lunch åt mig och Sassi, vi ses ♥

Kommentarer
Postat av: ullis

jag har tagit 2 av bilderna.. hihi <3:D

2008-11-10 @ 23:35:52
URL: http://lagotto-romagnolo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0