Her name rhymes with Miri

Hello mina glada läsare,

Vaknade för en stund sen, lördag morgon, finns det nåt härligare? Jaa, att få ligga och slappa tills man orkar gå upp.. Jag ska gå ut med hundarna strax, måste bara vakna lite mer först. Ligger och lyssnar på musik så länge..

Igår kväll åkte jag till Pernilla vid havl tio typ och träffade det gamla gänget där (Linda, Carro, Frida, Lovisa och Pernilla). Synd att inte alla kunde komma, vissa har jag inte sett på flera veckor. Men det var trevligt iallafall att träffa dem igen. Jag åkte dock hem typ elva för jag var dötrött efter veckan som varit, och så ville pappa inte att jag skulle åka hem ensam för sent eftersom min moppetank är empty och jag inte har nån aning om hur långt till moppen går. Inte kul att blir fast på vägen i mörkret helt ensam.. nej nej. Måste komma ihåg att åka och tanka i helgen, inte kul att stå där på måndag morgon och bara "eeeh.. jaaa.. hmm" när jag glömt bort det.


Min brorsas lilla underbara unge heter numera från säkra källor (mamma) Siri. Gullungen jag vill bara krama´henne. Lilla Siri, du kommer bli en underbar unge, för du har underbara föräldrar och tre snälla fastrar (hehe såklart) och en supersnäll farbror och mostrar som är jättesnälla antar jag fast jag knappt träffat dom. Och farfar (haha pappa) också..



Vi ska åka och hälsa på den nya lilla familjen i morron förmiddag, blir mysigt. Sen kanske Hanna är i Sthlm under söndagen, ska kolla om vi kan träffas nåt. Var sjukt länge sen jag träffade henne, aslänge...


Nu måste jag verkligen gå upp, Sara orkar inte med att hundarna ska få vänta längre. Men måste klä på mig och allt sånt först. Sov med fläta inatt så mitt hår ser ut som en galen professor i gamla filmer, typ om nån vet vad jag menar. Som tecknade bilder av einstain... eller nåt.. typ såhär:



Tack för att ni läser <3


Lisa


Kommentarer
Postat av: Elsa

Snutte bebisen.. lilla siri... <33

2008-10-12 @ 18:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0