The lion sleeps tonight

Tisdag idag, tisdag (t) som i tråkig, som i trist, som i tradig, som i tankebrist, trött och taktlöst, som i tinad, som i tomater och trappor och inte minst som i "Val i USA"

Allt detta är tisdag, och allt detta är idag, eftersom tisdag är idag.. hmm

Idag hade vi inte nån vanlig samlektion, vi åkte till stadhuset i centrum (vi var lata och tog bussen) och fick lyssna på när chefen för kommunstyrelsen hade ett föredrag om hur kummunfullmäkige funkar, och lite vad de tänker ändra på. Typ att de ska bygga om södra kungsvägen vid högberga, göra ett höghusområde i AGA. Och McDonalds eller Max skulle kanske få etablera sig på ön, men inte förens om nåra år.. Haha som att vi bryr oss mkt om det då. När den kommer har vi gått ut gymnasiet sen ett bra tag. Så varför frågar han oss om vår åsikt?  Komiskt

Efter den tråkiga och trista förläsningen som var väldigt tradig, gick vi till Café de Calma och åt lunch jag, Elin, Agnes och Sofia. Gen och Ida lämnade oss för mataffären, vilket var taktlöst. (försöker få med alla ord jag klämde in i början.. hihi) Vi åt wraps med soltorkade tomater, fetaost och avokado.. Mums mums var det. Fast sen fick vi skynda oss till bussen. Eftersom vi fick äta lunch på samlektionen hade vi bara matte sen och då var jag riktigt trött, ville helst bara sluta och åka hem. På matten hade jag verkligen tankebrist, fattde typ ingenting och orkade bara inte. Orkar inte att vi har matteprov nästa vecka, det är helt stört. I helgen ska jag stormplugga, och ikväll ska jag gå igenom lite mer.. Som tur var slapp vi alla trappor upp i stora huset eftersom lektionen var i F-huset. Efter lektionen åkte jag moppe hem, kallt men skönt att slippa vänta på bussen. Kom hem helt ihjälfrusen, men tinade upp med en kopp varm choklad innan jag tog ut hundarna.

Wohoo desperat försök att få in alla orden, men jag lyckades!!

Nu är jag tröött, ska lägga in lite roliga bilder jag hittade, men sen blir det godnatt♥ Måste somna tidigare blir så dötrött på mornarna.. hehe Ja ska alltså inte sova nu, men jag måste börja plugga nu så jag kan sova sen och inte behöver plugga sen.. haha missförstånd möjligt... Sees




Såå himla sööööta♥♥♥
Puss

Kommentarer
Postat av: Elsa

hahhaha! du lyckades! :D

grattis, alla orden va me :P

puss <33

2008-11-05 @ 07:46:53
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Elsa

sööta bilder! <33

2008-11-06 @ 20:27:56
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0