We'll meet another day

Sitter framför brasan i vardagsrummet och skriver och läser "ett öga rött". Måste ha läst klart den till nästa måndag, är på sida 48 av.... 250. Lyckat.

I helgen har iallafall Gustav, Christine och Siri bott hos oss vilket har varit jättemysigt. Siri i knät, Siri som somnar på axeln, Siri som skrattar, Siri som skriker... Love it <3

Igår var jag ute med Sofia, Elin, Ida, Gen, Agnes och Linn och Idas hundar Lucky och Kelsi, och Elins hund Alice. + jag och Alfonz. Vi åkte buss till södergarn och gick därifrån till hundrasthagen och hade hundarna lösa. Det var mysigt och vi hade med fika och lussebullar och så. Men det var väldigt kallt och efter att en stor okänd hanhund jagat stackars Alfonz tog nåra bussen hem, men jag, Sofia och Ida gick tillbaka till Södergarn där jag fick åka med Ida och hennes pappa till Kottla. Jag gick sen därifrån hem.

Idag har jag sovit mkt, typ vilat, slappat, suttit och läst och mailat och gosat med Siri. I kväll har jag dans, det är superjobbigt att åka ända dit bort så sent på kvällen. Men ändå är det ju kul när man väl är där. Men att sitta ensam på tåget hela vägen till torsvik är inte kul. Dessutom tycker jag att det känns lite trist att stå på samma plats, bak i hörnet, på båda danserna. Jag vet att jag går i en fortsättningsgrupp och att de andra är typ jättebra och har dansar street förut. Men ändå kanske vore lite kul att slippa stå allra längst bak och på kanten i båda danserna?! Bara en tanke..

Satte just på lite musik, muspys jag längtar efter att köpa julklappar, ska börja göra det snart. Jippie!!!

Idag snöade det!! Stora blöta flingor visserligen men härligt ändå. Det låg kvar på marken i kanske tio minuter. Men ändå det är snööö! Wohoo

Lite härligt mysiga bilder som passar årstiden bra...

    

Kommentarer
Postat av: Elsa

har du tagit bilderna? :-o

eller från nätet? :P

om mamma o ja inte ska köpa en systemkamera, kan inte du o ja köpa en :D

elsa= fotonööörd! <33

puss på dej!

2008-11-18 @ 15:13:39
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha bilderna är både och, nåra från tidigare vintrar, några från internet. Mhmm ja ska i första hand önska mig en mobil med bättre kamera i julklapp, sen om ja inte får nån kan vi ju se.

puss

2008-11-18 @ 18:52:34
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0