But my heart's on overdrive

Hallojsan alla Halloweenare, antar att ni är trötta och inte vill börja skolan, precis som jag xD Jag var på Frida och Lovisas halloweenfest som planerat i torsdags, haha det var underbart roligt :) Sen på fredagen firade jag men kompisar från min nya klass. Det var också superkul :D Hehe Jag var pumpa och om jag orkar kanske jag lägger upp lite bilder senare, kan inte ladda in dem i datat från mobilen just nu för sladden är gone. Men det var iallafall väldigt kul också. I lördags vaknade jag vid halv 11. År lite frukost och gick ut för att kolla hur det gick för pappa med byggandet av det nya förrådet där kaninburen var förut. Han skulle just börja lägga tak, och vips satt jag där på taket och spikade av hjärtans lust.. Hehe det var faktiskt ganska kul tills jag fick kramp i handen av allt hamrande. Men fint blev det och sen i mörkret satte vi på papp och sådär, och så hade jag jobbat med det från att jag vaknade tills sextiden när vi åkte till Almaskog.

Vi stannade och åt på McDonalds, och kom fram halv tio. Det var väldigt hala vägar och minusgrader. Så vi fikade lite och sådär, och jag fick sova på soffan i vardagsrummen vilket var mysigt eftersom TV:n står där.. hihi.. Kollade på "When a stranger calls" fast sen kom scenen när hennes döda kompis ligger bakom soffan eller det var iallafall det som mina kompsiar hade sagt skulle hända. Då bytte jag kanal, men det var skräckisar på ALLA kanaler, seriöst jag bläddrade förbi säkert 6-7 stycken... Men trogna MTV hade såklart nån annan serie, så jag kollade på Real Life tills jag somnade, då stängde jag av. Fattade aldrig riktigt vad det var de tävlade om, bara att nån åkte ut och bla bla bla.. Nu börjar det blir sent, men jag börjar nio i morron så det är lugnt.

Vi åt tidig frukost idag i Almaskog, och gick en promenad med hundarna. Ida kommer jättebra överrens med Alfonz, och Selma avvaktar lite men bråkar inte. Det var is på alla vattenpölar där, men det blev varmare på dagen så vid lunch kunde man kliva igenom pölarna. Vi åt en god laxlunch där och vid två åkte vi hemåt. Eller det tog ett tag för vi stannade en timme och gick i affärer, biltema.. Pappa och mamma behövde massa grejor. Och sen skulle vi på fika hos mormor och Helmut, och det var jättemysigt. Sen hade vi planerat att stanna på kyrkogården på vägen och tända lyktor, men eftersom min dans började åtta fick vi skippa det och köra race hem. Kom hem typ halv, mamma skjutsade mej till Torsvik och jag hade dans. Nu känner jag mig lätt stressad över att klockan är halv elva... tjugo i menar jag... och jag borde verkligen verkligen läsa ut min engelskabok och göra matte (nej det ska jag göra i morron!!!) och packa gympakläder till imorron... Måste nog dra nu.. Love

Jag hamrar och spikar, jag bygger en bil. Jag sågar och gnider, jag drar med min fil.. hihi

Kommentarer
Postat av: Elsa

fortfarande alla rubriker från sånger,.. hm.. vart ska detta sluta? :D

2008-11-05 @ 07:47:25
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0