One little, two little, three little indians

Halluuu

Idag har jag haft en sådär lååång dag igen, hehe jobbigt. Dock mildrades det lite av att jag efter matten inte hade varken Nk eller Svenska eftersom både timmarna ägnades åt andra halvan av klassen som hade Energidebatt. Så jag hade en 2 h håltimme vilket var ganska jobbigt för alla andra slutade ju medan jag skulle tillbaka och ha drama vid tre. Men jag och Sofia följde med Elin hem till henne och fikade, snackade och torkade efter promenaden i regnet. Myspys xD

Sen hade jag drama och vi spelade upp våra monologer. Jag tappade bort mig helt på ett ställe och Frida (Jönsson) som sufflerade mig fick avbryta för jag hade glömt en bit. Piiinsamt.. Men Gunilla gillade det iallafall och sa att jag hade bra trovärdighet och att det verkade naturligt när jag spelade. Kul att höra såklart :)

Päronen och Sara plockade upp mig så jag slapp ta tåget och bussen så sent, klockan var ju typ 17.20. De plockade ändå upp Sara från tennisen. Så nu har jag just ätit middag och ska se idol i kväll och bara ta det lugnt. Är helt slut.

Hittade mitt häfte med barnsånger som jag sjöng på dagiset i Bissau, superkul och jag kom ihåg vissa! Favoriten: En indi, två indi, tre indianer... Haha vi sjöng faktiskt den på engelska också, One little, two little, three little indians, four little, five little, six little indians seven little, eight little, nine little indians, ten little indian girls. De hoppade i båten men båten tippa över, de hoppade i båten men båten tippa över, de hoppade i båten men båten tippa över. Ten little indian girls. De simmade och simmade och simmade mot stranden, de simmade och simmade... Ni fattar poängen.

Hmm vad har jag mer gjort idag...? Spelat kort med Sofia, Gen, Elin, Ida och Ola. Kul var det hihi.. Gen fuskade hela tiden.. Hehee
Och så har jag spelat handboll på gympan, för första gången någonsin tyckte jag faktiskt det var kul med handboll! Har aldrig gillat det förut. Aldrig. Vi spelade mot Hw och Camillas klass, 08E.

Nu ska jag gå ner och äta glass... puss så länge <3

Kommentarer
Postat av: Elsa

du e söt <33

2008-11-19 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0