"En liten del av mig kommer alltid älska dej"

Hejsan whoever reads



Lääängtar till på söndag för då är det första advent vilket innebär mysstämning till 100 %. Men på söndag är även den fördömda pjäsen som Vivvi inte längre kan följa med på. Och så missar jag julmysavslutningen med dansgruppen. Suck

Har nu fått mitt brev som säger att jag är välkommen att åka på High School Year med Explorius, att jag blev antagen! Jippie så nu är det bara att skicka in "ja tack-lappen" och så får jag ansökningshandlingarna.. Nervööööst.

Idag hade alla ettor Sh-prov, utom min klass för de som har bild skulle på studiebesök på Magasin 3. Istället har vi det nästa torsdag, underbart då får man extra tid att plugga. Dessutom slutade jag + musik gänget 11.20  :D
Jag och Laura åkte till centrum för att hon skulle hämta en bild hos Expert, och så åkte vi hem till mig och hundarna, för att äta lunch och plugga. Några timmar senare hade vi gjort och gått igenom två gamla nationella prov i matte. Så ja följde henne till tåget med vovvarna, och nu kom mamma just hem och vi ska snart äta middag. Dessutom tränar Elsa och Bull för tillfället agility med Selma och en gråtandes Alfonz sitter i mitt knä. Han får inte vara med  :(

Har fått en del önskemål om dagens outfit, och jag skriver nu vad jag har idag. Har tagit en bild, lite random men orkar inte så mkt mer... Iallafall, idag hade jag på mig:
Svarta jeans med vitt skärp
Ljusblå t-shirt
Svart kofta
Uppsatt hår (hästsvans) fast lite till och från även utsläppt..

ok? Här är en bild:


Ska i kväll även plugga lite Sh inför provet, och mer i helgen. Pusspuss <3

P.S. titeln = citat av Laura xD

Kommentarer
Postat av: sara

jättefin blogg lisa! söta bilder och allt man kan tänka sig. kanske inte så lång komentar men ändå!

puss puss från sassa!

2008-11-28 @ 20:02:12
URL: http://sassamie.blogg.se/
Postat av: Elsa

heeej! <333

hur äre? snyggelin blogggeen?!!

kolla roskullen, har uppdaterat liiite :D

2008-11-29 @ 14:45:19
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: linda

Hej lisa , det är roligare med en bild där man ser hela dig! :)

2008-11-30 @ 11:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0