Fredag

Hello,

Kom just hem från friluftsdag med vandring på djurgården. Trist som vanligt med tipspromenad, men vi skrev lite knäppa svar på frågorna och la oss i gräset för att äta lunch... Solen gassade och det var underbart!!
image42

Jag frågade Eva om jag fick spela upp på måndag eftersom jag pga sjukdom inte kunnat spela upp denna vecka, men det vara bara "Nix, då är betygen redan satta". J*vla kärring...
Jag har för faan lärt mig spela gitarr för detta.. Lärt mig helt själv och övat och övat för att sen få höra "nix". Åååhhh!

image43 image44
Eva är så rökt ur min lärarkrets och ja hatar henne verkligen nu!!! "Jag hatar, hatar, hatar henne! Det är bra älskling, ingen hatar så bra som du." Om hon ändå har satt betygen gör det inget att ja hatar henne nu och visar det... ^^
Om hon ger mig VG ska jag seriöst fråga henne varför hon är lärare, hon är så jävla dålig!!!

Ska strax åka med Hedvig till stan igen för att ha repetition inför dagsshowen i helgen på Vasateatern. Stay together med JLo, The hot honeyrag (charlesstone) och Kikera (arabiskt) är våra danser och jag hoppas de sitter så vi slipper likadant fiasko som förra året när ingen kunde Flamenco och alla bara stod på scenen och såg förvirrade ut... Så hemskt med otroligt komiskt...! Dansshowerna är på lördag (mitt på dagen) och måndag kväll. Hoppas många kommer och tittar även om mina föräldrar inte kan.

Puss på alla.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0