Snart sommarlov

Nu är valparna två veckor och skiiiitsöta. Zorro har börjat gå lite grann, fast han ramlar omkull hela tiden. Alla fyra har öppnat ögonen, och även Stina, Puzzel och Alfonz har börjat stå på egna ben (vingligt).
Jag kan inte fatta att vi ska sälja killarna, kommer alrig kunna låta någon åka härifrån med dem. Sån tur att vi inte har hittat nån köpare än :D

Idag var det Käppaladagen, men eftersom min klass splittras om en vecka var det ingen mening med att stå och sålja nåt eller ha nåt stånd över huvud tagen. Vi var med i Modevisningen och sen gick vi runt och kollade lite. Fikade... Nu måste jag verkligen göra SO-uppgiften. VI har troligen vår sista lektion med Henrik i morron och då ska ja försöka vara klar så ja kan lämna in den. Synd att han itne ville ge ut sin mail för jag ville gärna maila in den. Då kunde jag ha passat på att berätta hur bra han är som lärare. Fick ingen chans till det på utvärderingen eftersom jag var sjuk då. Och jag vågar inte säga det i skolan för alla verkar tycka att han är dålig lärare... :/

På måndag ska jag spela upp teater-sketcherna mm på saga, blir det sista uppträdandet med min grupp för de flesta ska sluta nu i sommar. Nåra flyttar eller börjar på andra gymnasier, andra har tröttnat och vissa bara vill gå någon annan stans. Men Carl skulle typ gå kvar... Får se hur jag gör. Jag och Vivvi funderar iallafall på att sjunga, om vi får för Helene så klart. Broder Daniels Shoreline blir det då... Jag på gitarr och båda på sång

Nu är det bara Torsdag (vanlig dag, sista), Fredag (nationaldag, ledig) Helg (ledigt såklart), Måndag (vattenkrig med klassen :D), Tisdag (musikmuseet, kanske grönalund?), onsdag (fågelöuddebadet med klassen), torsdag (niornas lunch) och avslutningsdagen = fredag!!!!!! Jippiee!! Fast lite sorgligt också att aldrig mera vara säker på att alla ses. Viktor åker ju redan på lördag till Dubai där han ska bo, fast just honom kanske man inte saknar mest, precis. Men alla andra, kommer sakna dem sjukt mkt, och ja kommer säkert gråta på avslutningen, kan inte hjälpa det men det kommer jag göra... :'(

image47

Hoppas att det blir typ återförening nån gång i framtiden, asså vore kul såklart med också roligt att se hur alla fick det i livet. Fast, 10 år tillsammans och vi kunde inte ens fixa avslutningströjor, trist. Skulle jag gärna velat haft.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0