Shoppingdag!!!

Jippie idag har jag vart i stan och shoppat med mammsen, fast först va ja hemma och passade valparna hela dagen. Iallafall, detta är vad jag köpte:

Bik Bok:
Grön klänning
Vit t-shirt-blus
Grå t-shirt-blus
Blått linne
Ljusgrå kofta
Vit tröja

+ småsaker från Kappahl

Nu måste ja sova för ja ska upp som vanligt och ta hand om valparna i morron när mamma och pappa åker till jobbet. Tyvärr gör det att ja inte kan följa med och bada eller liknande, trots att detta ska föreställa mitt sommarlov och att två veckor av det nästan gått.. :o

Till på köpet håller jag på att bli sjuk och hostar konstant. Blää!! Och måste sitta i tjocktröja i sommarvärmen (not sommarvärme, men ändå)



Hoppas allt är bättre i morron, just nu känner ja mig ganska nere. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0