Dansshowen

Dansshowerna gick ganska bra, iallafall första då jag inte gjorde något fel, men andra blev lite knäppt, då satt bl.a. Veronica och Angelika och tittade... Efter repetitionerna i fredags glömde jag mina dansskor på Vasan, och någon i F++ (som är med i andra showen) tog min högersko och lämnade sin vänstersko, två storlekar mindre än min. Skulle alltså dansa på lördagen i två olika stora vänsterskor..?? No way

Jag lämnade skon i omklädningsrummet och Annelie bad den som hade tagit fel att lägga min där istället. Men när allt var undanstädat för en annan show på söndagen försvann min sko, misstänker att den ligger i en påse någonstans. Annars får jag köpa nya... :/

Trist, det drog ner mitt humör väldigt att behöva dansa i strumpor. Halt blev det också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0