Hemma igen

Hej nu har vi tagit en paus i seglingen för att åka till mina kusiner imorron och fira mina morbrors 50årsdag. Det är ganska skönt med en paus i seglingen så man inte är ute typ tre veckor i sträck... Tyvärr har det blivit skitmycket alger å sånt i vattnet i den fina delen av skärgården, så nästa segling kanske det inte blir lika mycket badning som denna. Det har varit skitkul att bada typ hela tiden, asså hänga efter båten, hoppa från räcket å så... :D Nice

Nu ska jag njuta av det underbara TV:n (har ingen på båten) medans jag kan och se på nån film... Sen ska ja sova läääänge och åka iväg och äta tårta och bada på mina kusiners landställe i morron. Puss på er (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0