Från oss alla, till er all, en riktigt god jul <3

Ho ho i stugan, finns det några snälla barn här...?



God Jul mina kära läsare!
Japp, jag sitter här på julaftons morgon och bloggar. Konstigt ja, men resten av familjen sover fortfarande. Öppnade just mina strump-paket, och fick badgrejor och sånt..
Idag kommer mormor och Helmut på besök, sen i morron kommer Ulla och Gio på middag (Juldagen) och på lördag kommer Monica, Hugo, Malin och Lasse hit från långt-bort-i-Örebro... ^^



Min syrra och Alfonz framför granen. Jag vet inte om det bara är jag, men granen ser jätteliten ut iår. Den är liiite mindre för att vi ska få plats framför brasan med den, men ändå... kanske är jag som har växt xD Sara hade redan lagt dit sina presenter hihi, ja la dit mina i går kväll, senaste möjliga.

Vi firade lillejul med brorsorna + tjejerna + Siri i måndags, det var supermysigt :) Jag fick en blus, ett 300 :- presentkort på smink och ett par örhängen från Pearls for Girls. Härligt



Siri gullet och Christine.. Från början hade Siri på sig en röd klänning och tomteluva, men det blev lite mycket och lite varmt efter ett tag. Hon gillade dock babysittern ^^

I söndags var Ida och Gen på Hockeymatchen som ja först tänkte följa med på, men sen skulle vi julpynta och så.. jaa jag hann inte. Men de sa att det var en lyckad match. Låång men helt ok. Det var Ola som frågade om de ville komma och se när de spelade, och Gen bjöd med mig... heh

För övrigt har helgen = städning och julbak. Mysigt det också. Firade med Vivvi i söndags också, det var kul för vi har inte setts och umgåtts på vääääääldigt länge, stört länge. Måste se till att vi ses oftare igen.

Nyaste nytt: pappa har betalat första delen av High School Year, så nu är det bestämt!!! Oooohh kittlar i magen varje gång jag tänker på det. Det kommer bli toppen. Kommer sakna alla gamla kompisar, speciellt sen när jag får gå med 93orna nästnästa år... Ni måste fortsätta läsa denna :) hehe

Btw Elsa är min ENDA trogna kommenterare (älskar dej för det sis) så kom igen människor, kommentera!! För tusan det handlar bara om att skriva nåt kort, så ja fattar att nån läser min blogg.. Och glöm inte att fylla i namn för annars vet ja inte vem som skrivit :P

Ska gå och duscha nu, sen äta frukost och klä på mig julfint ^^ btw bilderna har ja fått av Elsa... thnx sis

Nu fattas bara Kalle Anka... ÄÄÄÄÄÄääääälskar idag :D pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0