This kinda stuff just doesn't exist

Hallo alla julmysiga människor

Ja sitter här och leker med mina julklappar, speciellt med min nya Samsung SGH-F480 med touchscreen!! Wohoo sååå överlycklig är jag :D Fick även massa filmer, böcker och kläder mm.

Sara hade feber idag så vi fick ställa in firandet med Ulla och Gio, men men. Vi får ta det senare helt enkelt.

Ja har tillbringat dagen med att bara vara underbart glad över att det är jullov och jul och underbart slappt.. + utforskat min nya mobil. Håller just nu på att ladda över musik till den.

Jag hittade även äntligen noterna till Edward's Meadow (River flows is you), Kiss the Rain och Bella's Lullaby på internet, så nu ska ja lära mig att spela dom på piano. Det är alltså låtar från Twilightfilmen, den sista är den som Edward spelar på piano där. Jag vet att jag verkar lite obsessed, men det är faktiskt bara så att jag tycker att dessa pianostyckena är helt underbart vackra och jag vill verkligen kunna spela dom, för att dom är så fina.

Nu ska ja slappa hela kvällen och hela dagen i morron, så man verkligen känner skillnaden mot terminen. Sen kommer Monica, Hugo, Malin och Lasse och firar på lördag, jag tror iallafall alla skulle komma..

Puss och God Jul

Om du inte sett filmen, så är alltså Edward en vampyr med typ superkrafter och Bella är förälskad i honom och han i henne. I den här scenen är de hemma hos Edward och hans vampyrfamilj för första gången, och scenen innehåller först Clair de Lune i rummet. Sen börjar Bella's Lullaby, som börjar typ när de håller på och klättrar direkt efter "Do you trust me? In theory". Sen fortsätter den när han spelar den för henne vid pianot. Truly beautiful


Kommentarer
Postat av: Elsa

måste säga att du är helt desperat över filmen! mer om pianot än din nya mobil? OMG!!!



kraam <3

2008-12-28 @ 09:33:20
URL: http://www.roskullen.se
Postat av: Elsa

sööt <33

kram :D

2008-12-29 @ 23:29:56
URL: http://www.roskullen.se
Postat av: Elsa

varför kommenterar inte folk på denna underbart söta blogg? hm...

puss <33

2008-12-31 @ 00:32:20
URL: http://www.roskullen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0