I've got sunshine on a cloudy day

heeej

Sitter och lyssnar på musik, känns väldigt bra att jag och Laura gjorde franskan på eftermiddagen så jag har det gjort och ingen mer att göra med läxorna. Stackarna som har bild har inlämning i morron och mågna stannade efter skolan och arbetade med det. Jag och Laura åkte som sagt hem till mig och pluggade och tog ut hundarna och så. Tyckte vi var superduktiga som gjorde franskan helt på franska xD hehe och så satt vi och ritade lite, hihi

Har nat. matteprov på torsdag, men vi fick tillbaka del 1 idag och jag hade 11/12 och sol, vilket innebär att jag hade 11 av 12 möjliga G-poäng, 12/12 möjliga vg-poäng (full pott på mvg-frågan) och sol = mvg kvaliteter... rätt så najs

Igår postade jag mitt svarskort till Explorius. Kul men läskigt. Åker 2009-10...

Lyssnar på My girl med The temptations... Älskar den låten, så himla underbar och filmen (My Girl) den är med i är bara såååå himla söt och så sorglig.. Jag börjar alltid gråta när jag ser den. Om nån sett den så... håll med om att det är så j***vla sorgligt när Vada springer fram och bara "He can't see without his glasses, put on his glasses!"... snyft säger inte mer om nån någonsin vill se den är det inte så schysst. Men en riktigt söt snyftfilm...


My Girl

I've got sunshine
On a cloudy day.
When it's cold outside,
I've got the month of May.

Well, I guess you'll say
What can make me feel this way?
My girl. (My girl, my girl)
Talkin' 'bout my girl. (My girl)

I've got so much honey
The bees envy me.
I've got a sweeter songThan the birds in the trees.

Well, I guess you'll say
What can make me feel this way?
My girl. (My girl, my girl)
Talkin' 'bout my girl. (My girl)

Ooooh, Hoooo.

Hey, hey, hey.
Hey, hey, hey.

I don't need no money,
Fortune or fame.
I've got all the riches, baby,
One man can claim.

Well, I guess you'll say
What can make me feel this way?
My girl. (My girl, my girl)
Talkin' 'bout my girl. (My girl)

Talkin' bout my girl.
I've got sushine on cloudy day
With my girl.
I've even got the month of May
With my girl.

Nu orkar ja inte skriva mer... men om du läser... kommentera xD

puss på alla, more soon ^^


Kommentarer
Postat av: Laura

hihi jag gillar min ritning...så mysigt :)

2008-12-14 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0