Grattis Frida!

Hello, idag är jag hemma och typ sover. Deppar lite över dansen, hmm.. önskar jag fick göra om piruetterna och dansen för det gick så sjukt mkt bättre efter att annelie och celina hade gått iväg för att diskutera. Vi andra fortsatte dansa till vår låt (Stupid Shit med Girlicious) många gånger, och då gick det jättebra. Så jag tror mest att det var mina nerver som svek mig. Jag behöver helt klart träna på att inte flippa ur när det verkligen gäller. Jag tror jag funderar på att inte gå denna terminen, utan söka igen vid jul. Kanske...


Nu ska jag strax slå in Fridas presenter, hoppas hon gillar dom!! Sen ska jag till henne vid sextiden och hjälpa till inför hennes firande. Blir superkul, hoppas Elin och Maja får kul också, fast det blir gamla järngänget som ses också efter skolstarten. Och kul att Agnes Ellung kommer, som jag gick på fotboll med förut. Det är roligt med lite variation, asså att ens kompisar lär känna varandra.

Jag hittade en superfin dikt på internet som jag skrev om och skrev på kortet till frida. Den handlar om vänskap;

Thinking of the blessings I appreciate the most

I can't help but think of you and how we are so close

You have a knack for knowing the best advice for me

Or when a great hug would be the kindest therapy

Even when we haven't been together for a while

Just to hear your voice is enough to make me smile

You always understand me

You have right from the start

And so I thank the lord for you

My friend, my other heart



Hoppas det blir en lyckad kväll, skriver om den sen... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0