Kräftskiva hos Linda

Nu har jag nyss kommit hem från kräftskivan hos linda. Det var toppen, synd att vi inte kunde sova över och ha kul längre, för nu bröts stämningen lite när vi var tvungna att åka hem. Men vi hade iallafall kul, åt kräftor, citronglass (lindas hemmagjorda, supergod!), muffins (gjorda av hw, lovisa och carro, tror jag), chips (inte jag) och rostat bröd till kräftorna. Mumsigt var det. Jag ska lägga in lite bilder senare, för det brukar ta någon/några dagar innan folk orkar maila bilder. Dessutom börjar ju skolan i ÖVERMORRON (scary) så man har ju lite annat att tänka på...

Min familj hade tänkt ha kräftskiva ikväll de också, men jag tror att de sköt upp det till i morron. Det blir nice :D då missar jag inte den! Superbra xD

Lovisa hade köpt turkiska kräftor med mjukt skal, det var jättebra och de var jättegoda (hon och jag köpte ett paket tillsammans). Det ska jag komma ihåg. Och så ska jag be Linda om recept på glassen som är så sjukt underbar! Om du läser detta linda (jag har för mig att du sa att du hade läst i min blogg??) så maila gärna det till mig, eller så kanske jag kan få ett när Lolli skulle få på måndag?? Vore jättesnällt :)

Nu ska jag sova för annars kommer jag sova bort hela dagen i morron (gör jag nog ändå) och så hörs vi.. puss


Kommentarer
Postat av: Elsa

hahaha, synd att ja nte kunde äta så många : (

men de ja åt va smaskens! :D



puss syrran <33

2008-08-18 @ 21:50:39
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0