Detaljer söktes, här är dom...

Haha mina trogna läsare, Linda och Hw alltid välkomna... kul att ni läser :D Vill ni ha en detaljerad beskrivning så...:
Jag kom dit vid sextiden och hjälpte till med förberedelserna.
Lovisa kom typ halv sju, för att hjälpa till.
Ni andra kom.
Vi "minglade" och Frida öppnade paket.
Vi satte oss och åt (grillspett och klyftpotatis) mums :P
Vi pratade... tog kort...
Vi åt efterrätt (chokladtårta och jordgubbstårta) smaskens
Vi frös och fajtades om filtarna
Vi gick in för att värma oss och hade lite svårt att komma på nåt att göra...
Vi körde "virrpanna" typ asså den med lappar i pannan med namn på personer på (jag hade pippi)
Vi orkade inte köra klart, utan alla kollade sina lappar
Nåra ritade lite på armarna och såå...

Vi lyssnade på lite musik, bland annat "alla som inte dansar är mumintroll" haha
Vi bestämde oss för att ta en liten promenad
Vi gick ett varv runt kvarteret
När vi kom tillbaka frös alla jättemycket och många var trötta. Nästan alla åkte/gick (jag gick, alla andra åkte) hem
Jag kom hem typ halv ett eller nåt
Jag var dötrött eftersom jag sovit dåligt natten innan, så jag somnade typ på en gång

That's what happened. Idag har jag mest vart hemma. Min gammelmosters besök var lååångt men kul ändå att träffa henne lite... Hon fyller 90 snart, men är väldigt pigg ändå. Hon kom tillåmed ihåg att jag har börjat första ring. Hon bara "hur är det i skolan då lisa? du går i en ny skola nu va? visst börjar man en ny skola när man börjar första ring? Och du läser mycket biologi och matte och kemi och sånt, visst var det så?" gulliga gamla Margareta...

Nu är snart nyhetspausen i Tyst Vittne slut, så jag måste sluta skriva nu... pusspuss


Kommentarer
Postat av: Frida

Lisa, jag är också en trogen läsare!! :)

2008-08-31 @ 22:37:55
Postat av: Hedvig

tack för att du nämner mig! Känner mig också hedrad!!!!!

2008-09-01 @ 08:35:19
Postat av: linda

lisa e du trög....?? det var ett skämt!!!:p

2008-09-05 @ 17:27:35
Postat av: Anonym

fin blogg =)

2010-10-11 @ 18:28:14
URL: http://anotherpaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0